Klantenservice

Onze service bepaalt jouw tevredenheid, jouw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkst, service dus ook

Wij ontwikkelen, produceren en verpakken onze producten met veel plezier, passie en aandacht.
Ondanks dat kan er natuurlijk wel eens wat mis gaan. (Zelfs wij zijn niet perfect...) 

We helpen je graag. Neem gerust contact met ons op voor al je vragen, klachten of opmerkingen.
Jouw feedback nemen we serieus en houdt ons scherp!

Zo kom je met ons in contact: 

E-mail: service@reindersshop.nl
   
Adres: Reinders Posters B.V.
Hamelandroute 92
7121 JC Aalten, Nederland
   
Tel.: +31 (0)543 479009
   ma-do van 9:00-17:00 uur
   vrijdag van 9:00-12:00 uur

 

 

Veelgestelde vragen

1 Bestelling & Levering
1.1 Ik heb een mail met pakketnummer ontvangen, maar kan het pakket niet volgen. Hoe kan dat?

Je kunt je pakket volgen vanaf het moment dat ze bij het eerste depot ingescand zijn. 
Als je de volgende werkdag je pakket volgt, staat er aangegeven of je pakket onderweg is voor uitlevering. Als je op het scherm de melding krijgt dat het pakket niet in de database voorkomt, dan heeft je pakket waarschijnlijk nog geen scanning gehad. Is dat niet het geval of is iets je niet duidelijk, neem dan contact met ons op, dan zoeken wij het direct voor je uit.

1.2 Mijn bestelling bestaat uit meerdere artikelen. Wordt de bestelling in één keer geleverd?

Wij versturen bestellingen in principe altijd in zijn geheel en onze vervoerder DPD streeft ernaar de bestelling in één keer af te leveren. Helaas kunnen wij niet voor 100% garanderen dat alle pakketten van een grotere bestelling (meer dan één pakket) op dezelfde dag geleverd worden.

1.3 Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De levertijd van je bestelling is afhankelijk van de productietijd van de door jou uitgekozen artikelen. De meerderheid van onze producten hebben we op voorraad en kunnen we in 2-3 werkdagen leveren.
We streven ernaar bestellingen die voor 12 uur geplaatst en betaald zijn nog dezelfde dag te versturen. In de meeste gevallen lukt dit ook en zal de volgende dag geleverd worden.
Producten die niet voorradig zijn en speciaal op bestelling worden gemaakt, zullen een langere levertijd hebben. Een indicatie van de levertijd vind je op de product-pagina, rechts naast de product-afbeelding.

1.4 Hoe hoog zijn de verzendkosten?

- Bij een orderwaarde vanaf €49,- is de verzending van je bestelling gratis!
Bij Reindersshop zijn de verzendkosten altijd per order. Als je meer artikelen bestelt, stijgen de verzendkosten dus niet. De kosten zijn afhankelijk van het land waar naartoe verzonden wordt:

Nederland         € 4,95
België               € 7,50

1.5 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wij versturen vrijwel alle pakketten met DPD. Op de dag dat wij je bestelling versturen, ontvang je, afhankelijk van de grootte van je bestelling, een mail met daarin één of meerdere pakketnummers. Met deze nummers kun je je bestelling volgen.
Je krijgt op de dag van aanlevering, in de ochtend van DPD per E-mail bericht wanneer op de dag je pakket bezorgt wordt.

2 Producten
2.1 Zit er lijm bij het fotobehang?

Ja,
Ons fotobehang wordt inclusief behanglijm geleverd.
Het behanglijm zit verpakt in een zakje, dit zakje zit in de koker waar ook je behang in zit.
Een duidelijke handleiding is ook mee verpakt. 

2.2 Kan ik een motief in elke maat naar wens krijgen?

Nee, helaas.
We werken met standaard afmetingen in ons assortiment.
Een groot aantal motieven zijn wel in verschillende formaten of uitvoeringen verkrijgbaar.
Gebruik onze filters, om te kijken in welke afmetingen of uitvoeringen een bepaald motief verkrijgbaar is.

2.3 Hoe hang ik mijn wanddecoratie op?

Dat is sterk afhankelijk van het type product dat je hebt aangeschaft en van je persoonlijke voorkeur.

In principe hebben al onze schilderijen een eigen frame dat sterk genoeg is, zodat het eenvoudig aan 2 spijkers of schroeven kan worden opgehangen.
Hiervoor is geen extra ophangsysteem nodig en wordt dus niet meegeleverd.
(spijkers of schroeven is afhankelijk van het type wand en het gewicht van het door jouw aangeschafte product)

  • Ons fotobehang wordt inclusief lijm geleverd.
  • Voor onze posters zijn wissellijsten of posterhangers verkrijgbaar.
3 Retourneren
3.1 Ik wil een artikel retour sturen, hoe werkt dat?

Is het artikel dat je van ons hebt ontvangen toch niet helemaal naar wens, of heb je je bedacht?

Je hebt wettelijk het recht om binnen een termijn van 14 dagen de koopovereenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop jij, of een door jou aangewezen derde, die niet de vervoerder is het product in bezit krijgt. Bij een levering van een order die uit meerdere artikelen bestaat, gaat deze termijn in na ontvangst van het laatste artikel.

Nadat je een account hebt aangemaakt via mijn account op onze webshop, kom je in jouw account-dashboard. In je dashboard klik je op mijn bestellingen. Nu zie je jouw recente orders bij reindersshop, klik op bekijken achter de order die jij wilt retourneren. Hier klik je op artikelen retourneren. Vervolgens maak je een keuze welk artikel en het aantal dat je wilt retourneren. Geef een retour reden en een retour actie op en laat in een reactie een eventuele toelichting achter. Klik op verstuur en wij gaan met jouw retour-aanvraag aan de slag! Als je ervoor kiest om van ons een retourlabel te ontvangen, zullen wij hiervoor €5,- bij je in rekening brengen.

Wil je geen gebruik maken van ons retourlabel? Zorg er dan voor dat het pakket voldoende gefrankeerd is, onvoldoende- of niet gefrankeerde pakketten worden door ons geweigerd. Sluit altijd de bijbehorende pakbon bij en stuur het artikel retour in de originele of een gelijkwaardige verpakking, zodat het onbeschadigd bij ons aankomt.

Zodra het door jou geretourneerde artikel onbeschadigd door ons is ontvangen, zullen we binnen 10 dagen na ontvangst het verschuldigde bedrag aan je overmaken.

Retour adres:
Reinders Posters B.V.
Hamelandroute 92, 7121JC Aalten

3.2 Wanneer krijg ik na een retourzending mijn geld terug?

Als je een artikel aan ons hebt geretourneerd dan zullen we, (na ontvangst en goedkeuring in ons magazijn) binnen 10 werkdagen het verschuldigde bedrag aan je overmaken.
Meer informatie over het retourneren van artikelen vind je onderaan onze pagina op de shop, onder het kopje “Verzenden & Retourneren”.

 

3.3 Ik heb een beschadigd artikel ontvangen, wat nu?

Da's niet zo mooi, gaan we je mee helpen natuurlijk!

Wat te doen:
Voor een snelle afhandeling log je in op mijn bestellingen en kies je het artikel dat beschadigd is.
We vragen je een retourreden en vervolgactie in te vullen en je krijgt binnen 1 werkdag van ons een reactie.

Heb je geen account aangemaakt tijdens het bestellen, stuur dan een mail via het contactformulier en vermeld duidelijk waar je klacht of beschadiging over gaat met het ordernummer, artikelnummer en aankoopdatum.

Daarnaast kun je jouw klacht ook schriftelijk indienen bij ons. 
Stuur je klacht onder vermelding van jouw naam, adres, woonplaats, ordernummer, artikelnummer en aankoopdatum naar:

Reinders Posters B.V.
Hamelandroute 92
7121 JC Aalten
Nederland

Telefoonnummer: +31 (0)543 479009
ma-do van 9.00-17.00 uur
vrijdag van 9.00-12.00 uur

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »